Batonebo

Batonebo
@Batonebo
Aşk acısı da neymiş.. Sen hiç ödünç verdiğin kitabın geri gelmeyeceğini kabullendin mi?
Gitmek.. Hep Gitmek..
İçimde şimdi hissettiğime benzeyen, adlandıramadığım bir sıkıntı vardı. Nerede yaşarsam yaşayayım, bir süre sonra rahatsızlığım artıyor, içimdeki sıkıntıyı dindirebilirim umuduyla gitmek istiyor, gidiyordum. Kendimi aramaktı bu. Özümü, gerçek yuvamı arıyor, bir an buldum sanıyor sonra aynı süreci tekrar yaşıyordum.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ben anlıyordum işte... yaş iğrenç bir şey... çocuklar da seneler gibi, bir daha görünmüyorlar…
Sayfa 500·Kitabı okudu

Batonebo

, bir kitap okudu
8/10
·68 syf.·
5 saatte okudu
·
2026 8. kitabı
Abidin Dino
7.8/10 · 15 okunma
İstanbul'a gitmenin tam zamanı, zira, hiçbir zaman felâketler dönemindeki kadar güzel olmayan bir kent söz konusu.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Zil. Gelen giden yok. Nefes. Gittikçe daralıyor. Bakış. Gördüğüm ne ki? Yatak. Kurşun bir kalıp.
Sayfa 67·Kitabı okudu