Batonebo

Batonebo
@Batonebo
Aşk acısı da neymiş.. Sen hiç ödünç verdiğin kitabın geri gelmeyeceğini kabullendin mi?
Yine yalnızız işte. Her şey öyle yavaş, öyle ağır, öyle hüzünlü ki...
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam
Çoğu zaman kütüphanemin kim olduğuma açıklık getirdiği, bana yıllar içerisinde kendini daimi olarak dönüştüren değişken bir benlik verdiği duygusunu yaşamışımdır.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Kütüphanem benim için hem dört bir yandan varlığımı kuşatıp içine hapseden hem de bana ayna tutan son derece mahrem bir alandı.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Bir kitabı ödünç vermenin insanı hırsızlığa iten bir teşvik olduğu kanaatindeyim.
Sayfa 13·Kitabı okudu
şahsıma ait kitapların olduğum kişinin bir parçasını oluşturdukları hissiyatındaydım.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Reklam