Stefan Zweig her zamanki gibi hakkını vermiş , şaşırtmadı. Kitap , kocasını aldatan bir kadın ve içinden çıkamadığı olaylar silsilesi olarak işlenmiş. Ben bu kitaptan güzel bir ders çıkardım , ilerisi düşünülmeden yapılacak küçücük bir hatanın aynı bir kar tanesinin bir çığa dönüşmesine sebep olurcasına büyüyebileceğini böylece insanı ölüme , intihara kadar sürükleyebileceğini anladım . Bu yüzden yapılan şeyleri 2 değil 3 kez belki daha fazla düşünmek gerekiyor uygulamaya dökmeden önce. Kitabı tavsiye ederim , özellikle ilişkilerinde kafa karışıklığı olan ,hatalar yapan insanlar için. Teşekkürler :)