"Derdin o kadar derin ki gözlerinden okunuyor. Ve eğer ağlarsan gözyaşlarını, gözlerinin ardından içine akıtacaksın. Ama asla gözlerinden yaş gelmeyecek."
Bu dünyanın benim için uygun olmadığını düşünüyordum. Bu dünya ahlaksız, küstah, sefil, açgözlü ve katı kalpli bir grup adam içindi. Uygun kişiler için yaratılmıştı. Yeryüzündeki ve gökyüzündeki güçlülerden, kasap dükkânının önündeki aç bir köpek gibi korkuyorlardı. Bir parça et için titriyor, dileniyor ve emekliyorlardı. O yüzden yeniden yaşama fikri beni korkutuyor ve yoruyordu.