İnsan neresiyle aşık olur?
Kalbiyle mi?
O zaman niye deliriyorum.
Aklıyla mı?
Ee akıl aşka en uzak şey.Ya da deliren aklımız değil,kalbimiz o zaman.Evet kalbi deliren ilk insan olarak bunda da tarihe geçiyorum.
Sorarlarsa,”Ne iş yaptın bu dünyada ?”diye,rahatça verebilirim yanıtını:”Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasında doğdum ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından...