·343 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2022 23:28 Kitabı severek okudum diyemem. Hatta okurken oldukça sıkıldım . Hep havada kalmış fikirler , sıkıcı cümleler. Çözüm üretilmeden sadece sorunlardan bahsedilmesi...
Ben sevmedim, merak edenler okuyabilir.