Senem kaya

Senem kaya
@Bayankaya45
Herkes mi kötü
"Diyor ya Âşık Veysel, 'iki kapılı bir han' diye ? Ondan cereyan yapıyor bu hayat! Onun için üşüyorum hep. Gideyim de kapatayım birini.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden daha zavallı görmeye hakkımız yoktur."
Sayfa 93
Şüphelenmeye, vesveselenmeye hazır olan zihnim, binbir türlü ihtimalle beni kıvrandırmaya başladı.
Nayino "Uzağımda ama her gece kalbimde uyuyor..."
Her şeyi içinde boğmaya mecbur olmak, diri diri mezara kapanmaktan başka nedir?