Bayanpi

Bayanpi
@Bayanpi
Doğuşumdaki tek olağanüstülük, Türk olarak dünyaya gelmemdir. Cinli youtu.be/2jSMXR71d6c?si=...
Kendime saygım vardır.
Sayfa 614
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zafer güzelse, savaşa değerdir. Değer önceliktir.
Kendini kaptırdığı olumsuzluklarla belki yüz kere savaşmayı denemişti. Komik.
Aklı vardır, ama kendi fikri yoktur; kalbi vardır, ama soyluluktan yoksundur.
Sayfa 585
İlahi adalet bekliyorsun; fakat şurasını da unutma ki,yobazlar hiçbir zaman öteki dünyaya inanmazlar.
Ne var ki, dünyada ‘sizi anlıyorum ‘gözlerinin sahteleri türemişti. İnsanın, böyle sahtekarları görünce, başı ağrıyordu.
Sayfa 214