Öncelikle sade ve anlaşılır bir dil kullanıldığı için rahatlıkla kişi kendisini kitabın akışına bırakabiliyor. Hep savunduğum bir durum vardı; öncelikle üniversitesilerde evlenme üzerine sınıflar olmalı. Buradan mezun olacak kişiler topluma evliliğin nasıl bir kutsallık olduğunu en baştan en sonuna kadar anlatmalılar. Ancak böyle bir sağlıklı toplum haline gelebiliriz...
Ancak,burada unutulmaması gereken ince ayrıntı şudur ki; şiddet ve ceza ile çocuğunu terbiye etmek isteyen kişi,kötü niyetli olmayabilir; fakat ‘şiddetin kendisi’ kötüdür, yanlıştır.