M.

M.
@BbnoL_
^•^
“Sevginin daha başka şekilleri vardı. Sonra neydi sevgi? İki insanın birbirinden hoşlanması, birbirini beğenmesi, görmeden olmaması değil mi? Bir zaman sonra da geçer gider, ardında bir şey bırakmazdı. Çok kere de bir pişmanlık, bir kin kalırdı geriye. Birbirlerini uzun zaman sevdiklerini sandıktan sonra bir tesadüf sonunda görünce, ya hiç aldırmadan geçilir, ya da o insanla geçirilen, boş yere harcanan zamana acınır, belli belirsiz ama içten bir kin duyulurdu. Dostluk çok daha güzel bir kelimeydi.”
Sayfa 22·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

M.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·59 syf.·
2020 25. kitabı
İlhami Algör
6.2/10 · 34,8bin okunma

M.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·332 syf.·
Beğendi
·
2020 24. kitabı
J. K. Rowling
9.1/10 · 65bin okunma

M.

, bir kitabı yarım bıraktı
Feyza Hepçilingirler
7.8/10 · 796 okunma