Her sonun bir başlangıcı vardır.
Her başlangıcın iyi veya kötü bir sonu.
Acı çekeceğin sonlar olur
mutluluğun sabrın sonunda olduğu sonlar.
Kıvanç duyacağın başarılı sonlar olur.
Bütün duyguları aynı anda tadabileceğin sonlar da olur.
Ve
Sonunu kestiremediğin bir son daha vardı
Biz buna hayat deriz.
Hayatı
Belki gökyüzünde süzülen 23 saatini doldurmuş bir kelebek olarak
Belki 90 yaşını doldurmuş ölmeyi bekleyen biri olarak yaşarsın.
Ve ben kendime söz verdim
Her ne olursam olayım
Zor zamanlarda aklımı değil kalbimi dinleyeceğim.
Hayatı 23'üncü saatinde olan bir kelebek gibi yaşayacağım.
Denizin sesinde huzur bulmayı bileceğim.
Sonların kötü yanlarını görmeyeceğim
Gözüme batarlarsa diğer herşeye uyum sağlamaları için elimden geleni yapacağım
Ailemi ve dostlarımı hayallerimden
hayallerimi diğerlerinden üstün tutacağım.
Umutlarımı asla yitirmeyeceğim.
İyi olacağım.
Bazen kendime
Bazen hayata
Her şeye her şeyi ile gülümsemeyi bileceğim
Mutlu olacağım.
Ve sonların her zaman iyi biteceğine inanacağım.