diye tekrarlıyorum durmadan. Felsefe bundan başka nedir ki diyorum; raf çökerten onca kitap, onca üniversite, anh şanlı felsefe profesörleri, sözümona varhgi sorgulayanlar bundan başka bir şey söyleyebilirler mi?
Gerçeği göremiyor musun? Kör mü oldun?
Dünya zıvanadan çıktı. Açgözlülük her şeyi
pençesine aldı. Servet değerli olmanın,
yeteneğin yegane kanıtıymış gibi görülüyor.
İletişim kanalları canavarların eline düştü.
Kötülük övüldükçe övülür oldu.