En sonunda Küçük Prens yeniden sordu:
“İnsanlar nerede? Çölde biraz yalnız hissediyor insan kendini.”
“İnsanların arasında da pekala yalnız hissedebilirsin kendini.”
“Gitme, seni bakan yapıyorum!”
“Ne bakanı?”
“Eeee... adalet bakanı!”
“Ama burada yargılanacak kimse yok!”
“O zaman sen de kendi kendini yargılayacaksın,” dedi kral. “Bu çok zor bir iştir. Kişinin kendisini yargılaması, başkasını yargılamasından çok daha zordur. Eğer kendini doğru bir biçimde yargılamayı başarırsan, gerçek bir bilgesin demektir.”