Sessiz Hasta
Evet…kitabı bitirdim.
Tanıtımı yapılırken ters köşe olacağını az çok görmüştüm ama böylesi bir ters köşe…Harikaydı!
Yazarın aktarımına bayıldım, hâlâ heyecanlıyım.
Sessiz Hasta
Kitabın 200. sayfasına gelene kadar okuma kaydı yapmadığımı fark ettim. Alıntı bile yapmadan okumaya fena dalmışım :)
Çok heyecanlı, inanılmaz keyif alarak okuyorum.
Meyra
Bin Muhteşem Güneş’i keyifle okuduktan sonra, severek okuduğum bir kitap olan İncir Kuşları’nın da dahil olduğu ‘Bosna Üçlemesi’ serisinin ikinci kitabına geçtim.
BMG’den sonra ağır gelir mi bilmiyorum ama İncir Kuşları beni dolu dolu ağlatan bir kitap olmuştu, eminim Meyra da öyle olacak…
Umut
Bu kitabın yeri benim için çok ayrı, çok kıymetli birinden hediye almıştım. Uyumadan önce mutlaka okuduğum bir kitaptı ve yeniden başlamaya karar verdim çünkü neden olmasın? :) defalarca okusanız da asla sıkmayacak bir kitap zaten.