Yine güzel bir Stefan Zweig kitabı okudum. Viyana'ya tıp öğrenmek için giden Berger'in uyum sağlama da yaşadığı zorluklar, kadınlara olan çekingen tavırları, yetişkinlik süreci anlatılıyor. Karakter analizleri, psikolojik tahliller yine ayrıntılı ve yalın bir şekilde okuyucuya aktarılmış. Ben çok beğendim. Kısa sürede bitirebileceğiniz bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.