Sistemin çarklarının nasıl işlediğini çok açık bir şekilde anlatıyor. Kapitalizmin, sömürünün insanları nasıl ayırdığını, işçinin, emekçinin nasıl ezildiğini gösteriyor. Fakat umut hiç bitmiyor. Devrim her zaman insanların içinde var olan bir ışık. Gayet akıcı ve yalın bir dille yazılmış. Günümüzde de hala geçerliliği devam eden bir konu da bizi aydınlatıyor. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.