Seray Şahiner'in okuduğum ikinci kitabı oldu. Bu romanını da beğendim. Çok akıcı ve sade bir dille yazmış. Kısa sürede bitirdim. Mercan Hanım merdiven silerek hayatını idame ettiriyor. Kocası onu terk etmiş. Geri dönmesi için falcıya, türbeye gidip duruyor. Ama bir türlü kocası geri dönmüyor. Ayrıca Mercan Hanım'ın büyük bir çocuk özlemi var. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.