Gregor Samsa'nın bir böceğe dönüşerek uyanmasıyla başlayan eser, gerçek mi hayal mi dedirten bir konuya sahip. Hüzünlü bir hikayesi var. Yalnızlık içinde insanlardan uzak yaşayan Gregor Samsa ailesinin tedirgin ve korkan halleriyle de karşılaşıyor. Bu kitabı okumakta geç kalsam da sonunda okuma fırsatı buldum. Okumanızı tavsiye ederim.