Wulf dorn çok severim bu kitabı 7 li set şeklinde aldım diğer altı kitabıda efsaneydi en sevdiğim tür gerilimdir wulf dorn da en iyi psikolojik gerilim yazarlarından biridir bence. Çok severek okudum tavsiye ederim
Tek kelimeyle çok güzel bir kitaptı okuyalı 4 yıl falan olmuştur ama hala aklımda bu serinin devamından 2 ve 3 ü de okudum toplam 6 kitap son 3 kitabıda mutlaka okuyacağım john verdon polisiye gerilimde oldukça başarılı en sevdiğim yazarlardan