Ne var ki, her gün etrafımda suikasta uğramış yığınla insan görüyorum. Ölülerle dolu odalara giriyorum, ölülerle dolu sokaklarda yürüyorum, ölülerle dolu kentlere gidiyorum; gözleri olmayan insanlar, sesleri olmayan insanlar, yapay duygulara ve sıradan tepkilere sahip insanlar, gazete beyinli, televizyon ruhlu insanlar.
Senin âşığın olmak dilşad olmakmış meğer
Zekâtın olsa bile bana verdiğin değer
Şiiri tanımazdım seni görmesem eğer
Ben sana şair oldum seni yazdım seni ben...