Gençler için hazırladığım bir trafik kılavuzu söyle yazmıştım:
"Bir otomobil şoförünün IQ'su hızıyla ters orantılıdır. " Tabiii "ne kadar hızlı gidersen o kadar aptalsındır !" yazmaya cesaret edemedim.
Bir şey yaparken neden hızlanırım? Bir an önce bitsin diye mi ? Canım sıkıldığı için mi ? Kurtulmak istediğim için mi ? Sonrasında kafam rahat olsun diye mi ? Hallolsun diye mi ?