"Kendimi tekrar etmekten korkmuyorum, çünkü yazdıklarımın ve söylediklerimin edebiyatın gereklerini karşılamadığını, fakat yaşamanın, bu yangının mecburiyetine, aciliyetine yanıt verdiğini biliyorum."
Yoğun bir Ocak ayı okumasının sonuna doğru ilaç gibi gelen bir kitap. Alexandre Dumas'ın incelikli ve macera dolu dili sürüklüyor sizi, bir çırpıda bitiyor. Olay örgüsünü çok beğendim. Tavsiye ediyorum..