📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gurur ve Önyargı" kitabını ne kadar sevmediysem, "Emma" o kadar fazla sevdiğim bir kitap oldu. Bölümler arası akıcılığını hiç kaybetmiyor oluşu bir sonraki bölümü heyecanla beklemenizi sağlıyor. Bir taşra kasabasında geçen kitabımız gerçek aşkın arayışını, iki yüzlülüğü ve 19. Yüzyıl İngiltere'sini gözler önüne seriyor. Kitap boyunca en sevdiğim karakterin Mr. Knightley olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Keyifli okumalar..