Mükemmel bir kitap bence herkes okumalı çünkü kendimizdeki hatalar eğitim sistemindeki hatalar ve ebeveyn hatalarını anlatıyor nasıl düzeltebiliriz diye o kadar akıcı bir kitap ki 2 günde bitirdim
Çok güzel çok akıcı bir kitap 1 saatte bitirdim okumaya başladığınızda bırakamıyorsunuz ve okurken kitapta bende böyleyim dediğim çok an oldu o yüzden çok beğendim, teşekkür ederim@fundaaee