İnsanin içini ısıtan sıcacık bir kitap. Bilenler vardır eskiden Yumurcak tv de çizgi filmi vardı o da çok güzeldi ama kitabı daha güzel. Anne sen ne kadar geveze ve inatçı bir kızmışsın hayret ettim ama bir o kadar da hayran oldum. Yaptığı komik hatalar beni epey güldürdü. Keşke kitabın sonlarında da gülü bilseydik. Kitabın sonu biraz iç burkan cinstendi. Yine de çok keyifliydi ve herkesin okumasını isterim bu ayın sonuna kuzenimin doğum günü var ve ona bu kitabı hediye etmeyi düşünüyorum umarım daha önce okumamıştır.