Daha baslangictan belirtmek istiyorum:Her zaman degilse bile cogu zaman biliyordum ki onu sevmem delilikti, umutsuzluktu, mutsuzluktu, aklin,mantigin,ic rahatinin ,dirligin tumuyle disinda bir seydi.Onu sevmenin yikim oldugunu biliyordum, gene de ilk bastan soyleyeyim, bunu bilmek sevgimi zerrece azaltmiyordu.Onun kusursuz bir melek olduguna yurekten inansam, duygularimi ancak bu kadar basibos birakabilirdim...