Begüm

Begüm
@Beguymp

Begüm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·420 syf.·
4 günde okudu
·
2017 37. kitabı
Hakan Günday
8.6/10 · 17,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha baslangictan belirtmek istiyorum:Her zaman degilse bile cogu zaman biliyordum ki onu sevmem delilikti, umutsuzluktu, mutsuzluktu, aklin,mantigin,ic rahatinin ,dirligin tumuyle disinda bir seydi.Onu sevmenin yikim oldugunu biliyordum, gene de ilk bastan soyleyeyim, bunu bilmek sevgimi zerrece azaltmiyordu.Onun kusursuz bir melek olduguna yurekten inansam, duygularimi ancak bu kadar basibos birakabilirdim...
Sayfa 315·Kitabı okudu
Varlığıma karşı konulmaz güçle egemen olmasına tüm düşlerimle umutlarımı benliginde birlestirmesine çocukluğumdan beri yaşantımla kişiliğimin üzerinde ölçülemeyecek kadar güçlü tek etken olmasına karşın...evet bütün buara karşın, o sabahın romantikliği icinde bile Estella'yı olduğu gibi görebiliyor, onu gözümde süsleyip püslemeye, büyültmeye kalkmıyordum.
Sayfa 315·Kitabı okudu