Bekir sünbül

Bekir sünbül
@Bekir636
İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı. Sadece o kötü olsa, sen hep iyi olsaydın ortada kin olmazdı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Her şey ancak seninle ilişkili olduğu kadar mevcuttu;Kendi varoluşuma ait her şey ancak seninle bağlantılıysa bir anlam taşıyordu.”