📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Varlığımıza sevinmekten çok üzülmez miyiz? Var olmamış olmayı varlığa yeğlemez miyiz? Var olmamayı istememize rağmen, var olduğumuz gerçeğiyle baş başa kalmaz mıyız hep?
Durmak gerekir bazen pencereyi açıp ciğerlerini dolduracak kadar nefes almak gerekir kafanı göğe kaldırıp gökyüzüne bakmak rüzgarı hissetmek ve hayal etmek ancak o zaman geçer acı ve ancak o zaman özgür olabilir insan sonra tekrardan yoluna devam etmelidir güçlü olmak zorundadır insan ne olursa olsun devam etmek zorundadır acıyı göz ardı etmelidir yoksa bu dünya da hiç olup gider...