sen...
aklım ve kalbim arasında kalan,
en güzel çaresizliğimsin.
özenle katlanmış bir mendil gibisin.
sil beni n'olur,
kırk yıllık...
kirim pasım gitsin.
sen bakma bana bu kadar
hüzünlü şeyler yazdığıma...
ben çok gülerim,
ve gülerken hiç kimse...
yalan olduğunu anlayamaz.
peki ya sizin...
hiç fotoğrafını açıp,
yüzünün en ince ayrıntısına kadar,
incelediğiniz biri oldu mu?
uçmak için kuş olmak gerekmiyor...
küçük sevinçler olsun yeter.
ve insan...
en çok kimde kaldıysa,
en çok O'ralı oluyor.
en uzun süren sevdalar;
" yarım kalanlardır. "
şimdi bir mısra daha söylesek
sanki her şey düzelecek.
yüzüm kime dönük olursa olsun,
yüreğim hep sana dönük olacak