Belgin Alabaş

Belgin Alabaş
@Belgin8
Çekingen adımlarla sesiz ve ürkek Bir gün uzaklardan bir giz gibi geldin O büyülü şarkılarını söyleyerek Gençliğimi geri getirdi ellerin Sundun paha biçilmez güzelliğini Öylesine diri öylesine sıcak Böylesine bir mutluluk anladım ki Ömür boyunca bir kez yaşanır ancak Bir kez nefes aldığını anlar bir gün Bir kez bir kişiyle insan bütünlenir Özlem dediğimiz o hançer bir düşün Bir kez saplanmak için kaç kez bilenir
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mektup
İstersen mutlu oluruz seninle Evimiz ve çocuklarımız olur Yemek pişirirsin kendi elinle Kalplerimizde esenlik ve huzur İstersen mutlu oluruz seninle Birbirimiz için yaratılmışız Ruhlarımız düşüncelerimiz bir Bizim gibi olur çocuklarımız Ben şair, sen baştan ayağa şiir Birbirimiz için yaratılmışız Ayrılık olmaz fikirlerimizde Kahkahamız ta uzaklardan duyulur Mutluluk parıldar gözlerimizde Rüyalarımız bile aynı olur Ayrılık olmaz fikirlerimizde Ne hayaller kurarız uzun uzun Üzüntüleri atarız bir yana Gizli bir şeyi kalmaz ruhumuzun Bütün şiirlerimi okurum sana Ne hayaller kurarız uzun uzun Kim ne derse desin mutlu oluruz İçimizde ümit, arzu teselli Bende aşk ve sende güzellik sonsuz Aşkımız gözlerimizden besbelli Kim ne derse desin, mutlu oluruz Ümit Yaşar Oğuzcan
Şiir
Gözümüzde bir hasret parlayarak düşünce, Toprak ana elbette bize açar kolunu. Onun kadar düşünmez bizi hiçbir düşünce, Kendi koynunda saklar can veren her oğlunu. Yurt ve şeref uğrunda sen seril de toprağa Varsın hiçbir dudakta anılmasın er adın! Kan sızarak göğsünden huzuruna varınca Iztırabı dinecek belki o gün Kür Şad’ın. Gam mı ceylan gözlüler bizlere yar olmasa? Yeter ki kılıçlarla süngüler yar olmalı, Rahat yatakta ölmek sanki değil mi tasa? Savaş ve er meydanı bize mezar olmalı. Hüseyin Nihâl Atsız
Şiir
baktım gülüşünden güzel şiir olur sevdim gitti… sen yüzüne sürgün olduğum kadın, madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine… dönüp, dolaşıp, değmesinler gözlerime. belki de konuşuyordur gözlerin, ama ben gözce bilmiyorum ki… sessizce biliyorum, usulca biliyorum, masumca biliyorum… sahi sarkıntılığa girer mi acaba ayrılırken gözlerimin sana sulanması? dökmeye niyetim yok içimi… zor sığdırdım zaten. özledim. söyleyeceklerim bu kadar… kısa ve derin. bu arada ” kimse benimle oynamıyor ” diye ağlayan çocuk sen büyü hele ne oyunlar oynayacaklar seninle ve bugün bir kez daha anladım adamlığı kadınlardan öğrenecek erkek çok Cemal Süreya
Şiir
sen... aklım ve kalbim arasında kalan, en güzel çaresizliğimsin. özenle katlanmış bir mendil gibisin. sil beni n'olur, kırk yıllık... kirim pasım gitsin. sen bakma bana bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma... ben çok gülerim, ve gülerken hiç kimse... yalan olduğunu anlayamaz. peki ya sizin... hiç fotoğrafını açıp, yüzünün en ince ayrıntısına kadar, incelediğiniz biri oldu mu? uçmak için kuş olmak gerekmiyor... küçük sevinçler olsun yeter. ve insan... en çok kimde kaldıysa, en çok O'ralı oluyor. en uzun süren sevdalar; " yarım kalanlardır. " şimdi bir mısra daha söylesek sanki her şey düzelecek. yüzüm kime dönük olursa olsun, yüreğim hep sana dönük olacak
Şiir