E.K

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
O iyi insanlar, güzel atlara binip çekip gittiler.
Alıntı
İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi raciun
Duygu ve Düşünce
Hayattan kesitler : 12
Bir anlam arayışında mı olmak gerekiyor yoksa gelişigüzele bırakıp mı nefes almak. Öylece durup beklersek aklımızın bir köşesinde belirecek mi birkaç düşünce. Akıp gidenler adına geri gelmeler olacak mı?
Duygu ve Düşünce
Okuma vakitleri…
1000k