Dağ’ımı özlemediğim anlamına mı gelir bu ? Kesinlikle değil , -Tanrı tanığım olsun-onu çok özlüyorum. Ama öyle aşk ilişkileri var ki , böyle bir özlem ve uzaklık boyutunda işler ancak . Uzakta olduğunuzda ayrılığı lanetleyebilir ve buluşmanın yeterli olacağı düşüncesiyle yaşayabilirsiniz. Ancak oraya bir gittiniz mi , gözleriniz açılır ; uzaklık aşkı korumuştur ve uzaklığı ortadan kaldırdığınızda, aşkı da ortadan kaldırma tehlikesiyle karşı karşıya kalırsınız. Bu nedenle , uzun yıllardır, hep uzaklığı işleyip yeşerttim ben ; tıpkı penceresindeki zavallı çiçekleri sulayan biri gibi .