“Eğer insanlar ölmeyecek olsalardı ve her şey serbest olsaydı, o da kötü olurdu, değil mi? Diye sordu yaşlı düşünür.
Hiçbir şeyin serbest olmaması kadar kötü olurdu.”
“Dinlerin varoluş nedeninin temelinde, ölüm olgusu yatmaktadır, din ile ölümün ilişkisi ateş ile barut gibidir, ateş olmadığı sürece barutun işlevi olmayacaktır.”