BenBibliyofil

BenBibliyofil
@Benbibliyofil
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Gönlünü bu dünyaya kaptıran yorulur.”
Okunacak bir sürü iyi kitap var. Oturun da okuyun biraz. Oturun şuraya da ruhunuzu kurtarın.