Ruhunuz yorgunsa ve sizi anlayan, halden anlayan kitap. Odanda otururken, pencereden dışarı bakarken, yolda yürüdüğümüzde buluyoruz kendimizi. Sessiz bir kabullenişi aslında öğreniyoruz. "Bu da benim payıma düşen," diyebilmek de en büyük erdemliktir bence. Herkes ister her şeyin güzel gitmesini. Ama şunu diyebilmek önemlidir: Bitmesi gerekiyordu, bitti; konu ne olursa olsun. Bazı şeyler bittiğinde, yani durulduğumuz zaman; belki yük kalkmamış oluyor ama dinlenmiş oluyoruz.