Neslihan

Neslihan
@Bendisi
Kul artık uyanmalıdır, geçmişi yaşatmak, sana şeytanın sunduğu en büyük yemdir. Bu yüzden biz kin, nefret içinde sadece ve sadece kendimizi zehirliyor, Allah'ın verdiği yeni beyaz süt gibi tertemiz sayfayı göremiyoruz.
Sayfa 173·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gerçeklerin yaktığı can baldan tatlıdır her zaman.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Ne kıymet ne kıymet biliriz ne Şükür... Dünya kirli bir yer diye ağlar, temizlenmesi için hiçbir şey yapmayız.
+O benim canımın kurtardı. -Canımı kurtardı hayatını mı? +Hayatımı kurtaramadı. Sadece canımı...
Yani, giydiğim kıyafet, bu yırtık parçalar benim insanlığımı ne cüretle bir değer biçiliyor? Hangi kıyafet insanın içindeki iletebilir? Hangi yırtık insanın etini yürütebilir? Bu düzene, bu karanlık kalple diyecek bir lafım yok. Kendi dünyaları kadar karanlık bakıyorlar.