Sadeceebru

Sadeceebru
@Benebbru
"Nazbüke?" "Nazbüke ne lan! Darbuka der gibi. Kaç kere söyleyeceğim adım Naz!"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Buyurun cenaze namazına. Ağlak öldüğünü düşünüyor."
Efe Cannn ^)
E- "Öldüm mü? Öldüm değil mi? İnanamıyorum ben öldüm." Garibim feryat figan ediyor, öldüğünü düşünerek ağlıyordu. Biri ona yerlerde özel kaplama minderler olduğunu ve o yükseklikten düşünce ölünemeyeceğini anlatsın.

Sadeceebru

, bir kitap okudu
Puan vermedi·143 syf.·
3 saatte okudu
·
2024 17. kitabı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 10,5bin okunma