Biz, berbat insanlarız.
Biz, şanssız çocuklarız.
Biz Tanrı’ya inanmayan değil, Tanrı’ya sahip olamayanlarız.
Unutma sakın, bir balık öldü diye okyanusa bir şey olmaz. Seni içindekilere emanet ediyorum.
Ben senin gerçekten yanındayım. Yaralarını sarmak için elimden geleni de yaparım. Çünkü herkes gider, ben seninle kalırım. Başkaları için hiçbir anlam ifade etmiyor olabilirsin. Kimse seni sevmiyor da olabilir. Ama üzülme, seni ben seviyorum. Benim için önemlisin. Hem de çok önemlisin. İyi ki de varsın. Kimse senden değerli değil ve bu hayatta senden bir tane daha yok. Unutmamalısın.
Kimse yoksa ben yanındayım.
Kimse seni sevmiyorsa, ben seviyorum.
Kimse için bir anlam taşımıyorsan da, benim için anlamlısın.
Kendini üzme, senin değerini bilmeyenler utansın.
Senden gidenler de gittikleri yerde senin gibi insanı bulamasın.
Tekrar söylüyorum; iyi ki varsın.