Bêrçem

Bêrçem
@Bercemuls
301
Seni hiç görmesem bile , sen benimsin .
Sevgi
Reklam
Zekilik kadar aptallık da gerekliydi. Ama aptalca davranmak da zekice davranmak kadar zordu.
Bırak sorma beni bana kendine sor "nasılım" diye. Sen nasılsın öyleyim senin gibiyim işte...
İnsan, daima sevdiği ile sınanır.