İslâm ahlakına dayanan eğitim-öğretim olmadığı sürece yetişen bu tertemiz gençler kendileri Müslüman olmalarına rağmen İslam’a ve İslam toplumuna aşağılık kompleksiyle bakmaya devam edeceklerdir.
Öğrencilere devamlı başarı odaklı bir eğitim ve hayat tarzı aşılanmaktadır. Oysa bizim birinci önceliğimiz başarılı olmak değil, erdemli, merhametli ve adil insan olmaktır.
Kemal Sayar’ın dediği gibi ‘başarılı olmanın tanımını değiştirmeliyiz.’
Keşke kaplar bazen ruhunu, keşke şöyle yapsaydım, keşke gitmeseydim, keşke hiç karşılaşmasaydım gibi. Ama bu keşkeler de işlevsellikten uzak çöp düşüncelerdir.
Bilsen yapmazdın zaten.
..hayatın ilginç tarafıda bu değil midir?