Başlarda okulda olmak çok korkunçtu. Girdiğim her yeni ders, yeni çocuklar için beni “dikizlememe” fırsatlarıyla dolu gibiydi.Defterlerinin arkasından ya da bakmadığımı sandıkları anlarda gizlice bana göz atıyorlardı. Sanki kapabileceklerdi bir mikrobum varmış, yüzüm bulaşıcıymış gibi bana hiçbir şekilde çarpmamak için yanımdan mümkün olan en uzak yolu seçerek geçiyorlardı.