Uzun zamandır okumak isteyipte bir türlü fırsat bulamadığım bir kitaptı ve sonunda okudum Yaşar Kemal den okuduğum ilk kitaptı benim çok hoşuma gitti betimlemeleri çok iyiydi olaylar , yerler güzel bir dille anlatılmıştı merak uyandıran bir kitap . Kitabı okurken sanki eski Türk filmlerini Fatma Girik’in Kadir İnanır ‘ın filmlerini izliyor gibiydim sürükleyici bir kitap . Kitabı okuduğumda sanki arka da kaval sesi geliyor gibiydi