B.Yağmur

B.Yağmur
@Berican23
Iyilikle filizlenen her güne
Çok severek okuduğum bir kitap ve her okuyuşumda hayata yeniden tutunmam gerektigini öğrendim.Kendimizden vazgeçmeden tutunmalıyiz tekrar tekrar hayata. Kendimize el uzatmalıyız ve kırıldı dediğimiz yerleride umudlarimizla iyilestirmemiz gerekir .
Reklam
Her şey güzel olmayı fazlaca hak ediyor. Yeter ki güzel düşünelim. Sevince herşey geçiyor...
Nasılda dokundun ruhumun kırıklarına? Çok duygusal, insanın içini burkan bir kitap okumak için geç kaldığım bir kitap, hayatın tatlı ama daha çok acı yönünü gösteren bir kitap..Bana göre bu kitabı özetleyen bendeki cümle bu: Jose Mauto yaşadığı bütün acılarını, umutsuzluklarını, masumiyetini zezenin omuzlarına yüklemiş ve bizim acılarımıza ışık tutmak için satırlara dökmüş...☇☄