-Galiba sizi anlıyorum. -Yanılıyorsun. "Siz"anlanamaz, "sen" anlanır. Bazı kitaplarda "sizi seviyorum"u okuyunca gülerim. Sanki "siz"sevilirmiş! "Sen" sevilir, değil mi?
"Bütün bu "siz"ler,"iz"ler,"uz"lardan sıkılırım ben. Yapmacık,fazlalık gibi gelirler bana. İkinci konuşmamda 'sen' diyemeyecegim biriyle bir daha konuşmam."
"Adınız Güler değil mi? -Ben daha sizinkini bilmiyorum. -Öğreneceksiniz. Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır. Doğar doğmaz,o bilmeden başkaları veriyor. Ama yapışıp kalıyor ona. Onsuz olamıyor.(Sustu. Bir sigara yaktı.) Bakın şimdi adımdan daha önemli bir şey biliyorsunuz:Sigara içtiğimi."