"Her şeyi bilirmiş gibi görünmekten,bilgiçlik taslamaktan da çok hoşlanırdı zaten. Ama ne gerek vardı böbürlenmesine,kibirlenmesine? Olduğu gibi görünmeliydi insan."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kütüphaneye gidince okumayı düşündügü okuması gerektiğini düşündüğü ve bunlara ömür yetmemesi hissi hem huzur verir hem huzursuzluk... Bu kitap zamanında yasaklanmış ve şuan Amerika'da okullarda en çok okutulan kitaptır neden yasaklandı neden şuan bu kadar okunuyor veya neden okunulması gerektiği düşünülüyor anlayamıyorum. Kitap kötü değil fakat fazla abartılıyor bence, okunamsı gereken onca kitap varken önceliğinizi onlara verin derim...
Keyifli okumalar