Muazzam bir şeydir insan!Tüm başlangıçlar ve sonlar ondadır ...İn-san! Öyle görkemli öyle mağrur bir tınlaması var ki bu sözcüğün! Saygı duymalı insana...
...Ben de kiranı elli kapik artırayım ki kandile yağ alayım...Sonra da kutsal ikonaların önünde yakarım...Benim günahlarım silinirken seninkiler de affedilir işte...
"Bir çocuk yetişkinlerin açığını yakaladığında -yetişkinlerin ilahi zekâya sahip olmadığı,kararlarının mutlaka akıllıca,düşüncelerinin doğru ve hükümlerinin adil olmadığı o küçücük ciddi kafasına ilk kez dank ettiğinde - dünyası başına yıkılır,paniğe kapılır Tanrılar devrilir güvenlik kalmamıştır."