Okunması gereken kitaplar birikti. Ah ne çok şey var daha öğrenmem bilmem gereken ve ne çok yanlış bilgi, doğrusunu bekleyen...
Bir gün, " sildim pişmanlığı payıma düşen hayattan"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumuyorsak ,hayatımızda kitabın iki cümlelik yeri olmamışsa ,bir anlamı da olmaz,bir eksikliği de. Büyük çoğunluk nasıl yaşıyorsa öyle yaşar gideriz dünyadan:kendimize tapınarak ,yaptığımıza hayran ,hayatımızı biricik sanarak…38