Okunması gereken kitaplar birikti. Ah ne çok şey var daha öğrenmem bilmem gereken ve ne çok yanlış bilgi, doğrusunu bekleyen...
Bir gün, " sildim pişmanlığı payıma düşen hayattan"
Bütün insanlar eşittir. Bir insan kendisini bir başka insanın yanında ondan daha güçsüz, çaresiz, daha az hak sahibi hissediyorsa, bu, orada bir sorun olduğunun kanıtı.
"Ben yaşam ve yeniden dirilişim" buyurdu. Bana inananlar ölmüş olsalar bile yeniden yaşayacaklardır. Yaşayan ve bana inananlar ise asla ölmeyeceklerdir. "