📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı okuduğumda 10 yaşındaydım kitabi ilk okuduğumda çoooook beğemistim hatta akşamları saat 1 e kadar tekrar tekrar okurdum şimdi de okuyorum siz şimdi hiç mi sıkılmıyorsun hep aynı kitap dersiniz ama gerçekten hiç sıkılmıyorum maceraları cok seviyorum bu kitabi gerçekten okumalıssınız
Harika bir kitap öneririm ama gerçekten çok iyi özellikle kendini yalnız hissedenler için kendini değersiz ve güçsüz hissedenler için okuduğunuzda kendinizi daha iyi hissedeceksiniz