Eski zamanlarımız ne güzeldi. Yaşımız küçüktü; sokaklarda toplum kutuplaşmış hatta düşman kamplara bölünmüş, haberimiz yoktu. Bizim için yalnızca filmlerde vardı kötü adamlar, onlar da sonunda mutlaka kaybederdi. Haksızlığa uğrayan iyiler er ya da geç kazanır, dargınlıklar sıcacık bir kucaklaşmayla sona ererdi.