Ne olduysa hayırlısı için oldu
Ne oluyorsa hayırlısı için oluyor
Ne kaybettin ki ağlıyorsun?
Ne getirdin ki kaybettin.
Ne yarattın ki yok oldu?
Ne aldıysan buradaydı
Ne verdiysen buradaydı
Sana bugün ait olan
Dün başkasına aitti
Yarın da bir başkasına ait olacak
O zaman ne için boşuna üzülüyorsun?
Siz hiç biriyle kurduğunuz planları yalnız gerçekleştirmek zorunda kaldınız mı?
Sevdiği kokuyu o gidince duymak?
Sevdiği yemeği o gittikten sonra yemek?
Sevdiği şarkılara istemsizce maruz kalmak?